trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-03-20
13:38:18

Hur man gör sin egen Tidskriftsamlare
Nu är det dags för en tutorial igen :)
Denna gång så ska ni få se hur man med enkla medel kan göra en tidskriftsamlare till barnen alt. till sig själv :)
Just den som jag kommer visa passar till bamsetidningar och tingeling tidningar ;) hihi :)
 
 
 
Börja med att leta fram ett tomt flingpaket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min dotter har varit med och valt papper och band samt satt dit bandet :)
så är lite skarvar lite här och var men  hon fick bestämma och jag gjorde som hon sa när det inte riktigt blev som hon tänkt sig :)
 
Det är bara att gå lös med dekorationer men eftersom att hon ska ha den på sitt rum och lillasyster garanterat kommer vara där och pilla så bestämde vi (läs JAG) att det inte skulle vara massa pärlor och grejer på ;)
 
Ska knopa ihop en till mig själv och alla obetalda räkningar :)
 
 
Taggar: Tidskriftsamlare;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: