trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-03-22
07:41:00

Brevlåda
Hej alla pysselvänner!
 
Idag tänkte jag visa er en variant på postlåda. 
Dessa är väldigt populära att sätta upp på barnrummet så de kan stoppa ner sin egen post där.
Jag har gjort en till min dotter och en till oss själv för att ha julkorten i :)
 
OM du använder dig av mallarna och beskrivningen så länka gärna till min sida;)
 
Här är mina mallar som jag använder mig av:)
De --- linjerna ska du biga & vika
och vid alla  heldragna linjer ska du skära
 
 
 
 
NU börjar vi;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det bara att gå lös med designpapper och dekorationer :)
Man kan absolut fästa alla sina designpapper innan man monterar ihop hela lådan och även dekorationerna MEN jag är ju som sagt lite omständig så jag gör det alltid efter montering då jag tycker att jag får bättre överblick :)
 
Locket brukar jag fästa med snygga brads så att det inte ska ramla av:)
 
Såhär blev den första postlådan som jag gjorde :)
Dock så har det tillkommit prinsessa och lite annat på den men ni ser på ett ungefär hur det kan se ut ;)
Min dotter har valt papper ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: Postlåda;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: