trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-06-29
07:54:00

Målarbok till barnen
HEjsan hoppas ni har en bra helg?!
 
Var på affären häromdagen och fick en snilleblixt och började bolla med min vän som var med..
Målarböcker ostar en del och de är rätt opersonliga så varför inte göra en egen till barnen där de själva får vara med och bestämma vad som ska vara med?!
 
köp en billig bok med vita sidor (finns från 10kr) Gå hem och låt barnen vara med och välja stämplar som de vill ha med i boken. Jag valde att stämpla minst 3st av varje motiv så de har chansen att måla samma motiv flera gånger. sen är det bara att stämpla :)
 
Låt barnen vara med och bestämma utsidan på boken och TATA!
 
Nu valde jag att göra en till min egen dotter och en till vännens dotter som fyllde 4år igår:)
En personlig målarbok  + massor av annat pyssel är vad födelsedagsbarnet får av oss på kalaset :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: