trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-06-28
08:29:46

Kärleken övervinner…. Mitt DT inlägg för dagen...

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra vecka?!

Imorgon tar jag med familjen till huvudstaden för att hälsa på en utav mina bröder och hans sambo. Ska bli skoj då det var länge sedan vi sågs 

Idag ska jag visa er ett ganska enkelt kort med en annorlunda 3D-teknik.

Material:

  • Stämpel text art.nr STZ1576
  • die art.nr MFD043
  • distressmarkers art.nr 190013
  • 3D-kuddar art.nr 290001
  • Limstift art.nr 290016
  • stickles turquois art.nr 150033
  • stickles crystal art.nr 150017
  • Pärlor art.nr 230022
 
Jag har stämplat hörnstämpeln direkt på designpappret. Har sedan stämplat den två gånger på det papper jag använder när jag sa färglägga. Sedan har jag färglagt endast blommorna. När de har torat har jag klippt ut dem och sedan fäst dem med 3D-kuddar.
 
 
 
 
 
 
 
Det var skönt att jobba med lite andra färger en de klassiska "tjej"färgerna.
Detta kort fick min fina sambo efter kommentaren -jahaja  och vem har du tänkt ge det där till ;)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: