trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-01-29
09:43:14

Tri-fold card
Det har tagit lång tid att få till det här kortet och inte har jag levererat det än till födelsedags barnet MEN eftersom att hon jobbar natt så ser hon inte detta förens sent ikväll och då har hon redan fått det ;)
 
Hon har tröttnat lite på alla mörka färger och vill ha mer våriga färger. Jag tycker jag lyckades bra :) Som jag nämde tidigare så har jag INTE klippt ut motivet denna gång. Första gången och absolut inte sista. Tyckte det passade bra med att stansa ut motivet istället :)
 
Detta är alltså en helt ny kortvikning för mig och innan man kommer på hur man ska gå till väga är det lite pilligt men efter 2 misslyckande så rullade det på fint:9 kommer definitivt göra detta fler gånger då det går att göra mycket roligt:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: