trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-01-24
07:38:27

chokladomslag
Hej igen alla pysselglada. Jag har varit tvungen att ha en paus då det varit mycket sjukdomar i familjen så har legat på latsidan av en anledning :) Nu r jag tillbaka starkare än någonsin :)
 
Jag har under dessa veckor hunnit testa på lite nya saker så idag ska jag presentera två olika chokladomslag.
Jag börjar med en vinst som skickades ut till en medlem på min Facebook sida..
 
Material:
  • Vit cardstock
  • grön cardstock
  • Mönster papper 
  • organzaband
  • halvpärlor
  • Egen designad text
  • hjärtstans
  • stickles
  • dubbelhäftandetejp (går även bra med lim)

 
 
 
 



Mallen till omslaget hittar ni här 
Taggar: chokladomslag scrapitup;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: