trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-04-02
21:08:28

Flyttkort
Några nära vänner flyttade för ett litet tag sedan och då passade jag på att göra ett flyttkort:)
Lånade en stämpel av en annan vän men råkar veta att den är från Vildastamps och jag älskar deras annorlunda hus :)
 
Materialet är blandat hejvilt men:
 
SIU:
  • CS
  • Mönsterpapper (från träffen i gbg)
  • Bruna bandet runt hela kortet. 
  • Blå och vita pins
Övriga:
  • Stämplar från vildastamps
  • Utstansat gräs
3D-lack
Stickles
Texten en digistamp
 
 
 
Jag valde att göra ett stafflikort:)
 
 
Jag valde en stock som "stopp" för mitt stafflikort
 
 
Jag målade runt den stora stämpeln för att skapa lite 3D-effekt utan 3d-kuddar
 
Jag lyckades även skriva dit efternamnen åpå brevlådorna :)
 
 
Taggar: Hus, flyttkort;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: