trollmorspysselhorna.blogg.se

2013-04-24
11:06:00

After eight aoutomat
 
MItt inlägg för en vecka sedan hos SIU 
 
Hej på er!

Redan fredag och dags för ett nytt inlägg :)

Idag kommer jag visa er en after eight box. Jag som är galen i choklad skulle bli superglad för denna istället för en blomma:)

Material:

  • Cardstock art.nr. 220076
  • Designpapper art.nr 220003 
  • Stickles:  True blue art.nr 150034
  •                     Magneta art.nr 150029
  •                     Eucalyptus art.nr 150007
  •                     Crystal art.nr 150017
  •                     Guld art.nr 150001
  •                     Turquise art.nr 150033
  •                     Cotton candy art.nr 150008
  •                     Frosted lace art.nr 150018

 

Blommorna samt bladen är köpta från SIU på träffen som var i Göteborg för ett tag sedan.

 

Så här blev min första box :)

 

 
 
 
 
 

 

Här är två andra som jag gjorde igår.  Även dessa med material ( se material lista) från SIU och träffen i Göteborg :)

 

 
 
 
 
 
 
 
Alla tre

 

 

Här är två av dem inslagna för att ges bort:)

 

Här har ni beskrivningen som jag följt :) Hoppas ni testar att göra era egna och undrar ni något så skriv en kommentar eller skicka iväg ett mail :)

 

AE Box1

/Kramar Trollmor

Taggar: Automat, Gå bort, after Eight, box;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: